Легальна прописка в Києві, зі 100% гарантією

УВАГА! Якщо Вам необхідна реєстрація для вступу дитини до школи або садочка, будь ласка, перейдіть у вкладку «Прописка для Школи» вгорі сайту і ознайомтеся з послугою.
Процес реєстрації (прописки) по кроках:
  1. Ви телефонуєте нашим агенством по вказаному телефону, отримуєте безкоштовну консультацію і домовляєтеся про зустріч;
  2. В обумовлений час зустрічаєтеся з власником квартири (перевірка його документів за бажанням) біля Центру Адміністративних Послуг для оформлення реєстрації;
  3. Наш представник допомагає правильно і швидко заповнити необхідні заяви, після чого разом з власником квартири Ви подаєте документи на реєстрацію.

Весь процес займає приблизно 30 хвилин часу.

Паспорт зі штампом Ви отримуєте згідно з регламентом роботи адміністративних служб — як правило, на наступний же день.

Для вас це повністю безпечно — ви оплачуєте послуги власнику квартири тільки після перевірки і прийому всіх документів співробітником відділу реєстрації.

Вартість:
Реєстрація (прописка) у нас можлива терміном від 1 місяця і до 10 років, з можливістю пролонгації. При цьому в паспорті у вас буде штамп про постійну прописку. Первинна реєстрація йде сроком від 3-х місяців.

1 місяць — 600 грн

3 місяці — 1500 грн

6 місяців — 2500 грн

1 рік — 3500 грн

3 роки — 9000 грн

10 років — 25000 грн

У суму входить:

— Підготовка і подача документів на отримання прописки (реєстрації);

— Одночасне зняття з реєстрації попереднього місця прописки (реєстрації) при необхідності;

— Допомога у вирішенні проблем в становленні на облік у військкоматі;

— Реєстрація місця проживання в тимчасовій або постійній посвідці (для іноземців та їх дітей);

— Отримання кореспонденції (пошта) за зареєстрованою адресою протягом терміну реєстрації;

— Оплата держ. мита за реєстрацію;

— Оплата адміністративного штрафу за прострочену реєстрацію місця проживання;

— Оплата усіх комунальних платежів за період реєстрації;

— Консультація щодо отримання в подальшому будь-яких довідок за 5 хвилин (форма 3, форма 16 (А) і т.п.);

— Вклейка фото по досягненню 25-ти і 45-ти річного віку.

Документи, що потрібні для реєстрації (прописки):

— Паспорт громадянина України (оригінал), або id-карта з довідкою про реєстрацію;

— Військовий квиток з відміткою про взяття на облік у військкоматі для чоловіків до 55 років (офіцерам до 60 років);

Якщо Ви іноземець, буде потрібно:

— Посвідка про тимчасове або постійне місце проживання;

— Якщо вид на проживання Ви ще не отримали, Ви можете отримати нотаріальна згода на проживання від власника квартири вартістю 2000 грн.


Зверніть увагу: процес реєстрації цілком прозорий для Вас — вам не потрібно невідомо кому віддавати паспорт, їхати кудись в офіс, писати нотаріальні довіреності на розпорядження вашими документами, і т.д. (як можуть вимагати інші). Все оформлення відбувається в державному органі реєстрації в присутності власника квартири, тим самим Ви можете бути впевнені повністю в тому, що штамп у вас в паспорті справжній, а не «мальований».

Чому ми?
— У нас найнижча вартість на ринку послуг реєстрації;
Ми не беремо жодних передплат;
Ви спілкуєтеся з реальним власником квартир до якого прописуєтесь;
Ви присутні при процесі оформлення документів;
Від Вас не потрібно ніяких доручень, згод чи додаткових довідок;
З метою гарантії якості наших послуг ми не співпрацюємо з гуртожитками чи то квартирами у кредиті;
Ми своєчасно повідомляємо Вам про будь-яку кореспонденцію і / або інформацію, яка надходить за адресою реєстрації (прописки);
Ми — перевірене часом агенство, існуємо на ринку з 2011 року, маємо велику аудиторію довірених клієнтів.